nutilabor

Friday, March 11, 2016

Muutujad II

Video 1

Eesmärk
  • oskad teha mängu, milles teatud punktide arvu saamisel saab järgmisele tasemele
  • oskad teha programmi, millega lisandub uus tegelane taseme vahetusel (menüüst Välimus plokid näita ja peida)
  • oskad kasutada Liikumine menüüst plokki kui äärel, põrka

Ülesanne 1

Loo mitmetasemeline mäng, kus taseme vahetusel lisandub tegelasi.

Video 2

Eesmärk
  • oskad kirjutada programmijuppe, millega mängu lõppemisel taastatakse algseaded


Ülesanne 2

Tee vähemalt 3-tasemeline mäng, kus iga tase läheb keerulisemaks ning mängu lõppedes taastatakse algseaded.

Proffidele
Tee mäng, milles
  • 10 punkti juures küsitakse kasutajalt nime, mis pannakse nimekirja ehk listi (menüüst Andmed vali Tee loend).


No comments:

Post a Comment