nutilabor

Sunday, April 10, 2016

Muutujate edastamine

Video 1

Eesmärk:
  • oskad teha projekti, milles 1 tegelane läheb teise juurde ja teine teatab "Tantsime!" ning kõik tegelased hakkad muusika saatel tantsima.

Ülesanne 1

Koosta projekt, milles vähemalt kaks tegelast hakkavad kohtudes tantsima muusika saatel.

Video 2

Eesmärk:
Oskad teha projekti, kus
  • joonistatud tegelase juurde minnes tegelane hüüab "Hüppame!" ja kõik tegelased hüppavad lõputult;
  • teatud tegevuse jaoks muutub taust;
  • rohelist lippu vajutades taastub esialgne taust.

Ülesanne 2

Lisa juurde veel üks tegelane ning uus tegevus (näiteks hüppamine). Tee teatud tegevuse jaoks uus taust. Lisa võimalus, et rohelist lippu vajutades taastub esialgne taust.

Proffidele

Tantsitakse lõputult. Kui "s" vajutatakse, siis tantsimine lõppeb.


Allikas: http://www.progetiiger.ee/content/9-muutujate-edastamine-i

No comments:

Post a Comment