Video 1
Eesmärk:
- oskad teha projekti, milles 1 tegelane läheb teise juurde ja teine teatab "Tantsime!" ning kõik tegelased hakkad muusika saatel tantsima.
Ülesanne 1
Koosta projekt, milles vähemalt kaks tegelast hakkavad kohtudes tantsima muusika saatel.
|
Video 2
Eesmärk:
Oskad teha projekti, kus
- joonistatud tegelase juurde minnes tegelane hüüab "Hüppame!" ja kõik tegelased hüppavad lõputult;
- teatud tegevuse jaoks muutub taust;
- rohelist lippu vajutades taastub esialgne taust.
Ülesanne 2
Lisa juurde veel üks tegelane ning uus tegevus (näiteks hüppamine). Tee teatud tegevuse jaoks uus taust. Lisa võimalus, et rohelist lippu vajutades taastub esialgne taust.
|
Proffidele
Tantsitakse lõputult. Kui "s" vajutatakse, siis tantsimine lõppeb.
Allikas: http://www.progetiiger.ee/content/9-muutujate-edastamine-i
No comments:
Post a Comment