Video 1
Eesmärk:
- oskad tegelast paljundada
- oskad kirjutada programme, mille abil saab liigutada tegelast nooltega
- oskad kasutada menüüst Juhtimine plokki oota kuni
- oskad kasutada menüüst Andurid plokki puudutab
Ülesanne 1
Loo mäng vähemalt kahe tegelasega, kus üks on juhitav nooltega ja teine reageerib kokkupuutele esimesega.
|
Video 2
Eesmärk:
- oskad luua tegelasele uut kostüümi
- oskad vahetada tegelase kostüümi menüüst Välimus ploki võta kostüüm abil
- oskad kasutada menüüst Välimus plokke peida ja näita
Ülesanne 2
Loo mäng, kus üks tegelane püüab kinni teisi tegelasi, kes reageerivad kokkupuutele
|
Proffidele
Tee programm, milles klahvide abil liigutatav tegelane liigub kasutades koordinaattelgi.
Vihje: tee koopia ülesandes 2 koostatud projektist (ava projekt menüüst Fail -> Salvesta koopiana). Kassi liikuma panemiseks kasuta menüüst Liikumine plokke muuda x ja muuda y.
No comments:
Post a Comment