nutilabor

Saturday, March 5, 2016

Liikumine ja andurid II

Video 1

Eesmärk:
  • oskad teha kõndimise efekti vahetades kostüüme menüüst Välimus plokiga järgmine kostüüm
  • oskad panna tegelast liikuma ühest punktist teise kasutades menüüst Liikumine plokki mine x ja y


Ülesanne 1

Loo mäng, kus:
  • peategelane on klahvidega juhitav, tema kostüüm liikumisel vahetub ning ta peab kinni püüdma teise tegelase;
  • kinnipüütav tegelane ootab, kuni peategelane saab ta kätte ja hüppab seejärel teise kohta.

Video 2

Eesmärk:
  • oskad panna tegelast hüppama suvalisse punkti kasutades menüüst Tehted plokki juhuarv ... kuni ...
  • oskad panna programmi lõputult korduma kasutades menüüst Juhtimine plokki korda lõputult

Ülesanne 2

Loo mäng, kus:
  • peategelane on klahvidega juhitav, tema kostüüm liikumisel vahetub ning ta peab kinni püüdma teise tegelase;
  • kinnipüütav tegelane ootab, kuni peategelane saab ta kätte ja hüppab seejärel suvalisse kohta. Kui peategelane saab kinnipüütava uuesti kätte, peab korduma sama tegevus.
  • kinnipüütavaid tegelasi peab olema vähemalt 2.

Proffidele
Loo punktisüsteem muutujaga Punktid, kus tegelase kättesaamisel punktid suurenevad.
Vihje:
  • Loo uus muutuja "Punktid" (vt pilt)
  • Kinnipüütavale hiirele lisa "Muuda punktid 1 võrra"



No comments:

Post a Comment