nutilabor

Friday, March 11, 2016

Muutujad I

Video 1

Eesmärk:
  • oskad luua uut muutujat menüüst Andmed, mis loeks mängus punkte;
  • oskad punkte nullida.

Ülesanne 1

Tee mäng, milles
  • Õige tegelase kättesaamisel punktid suurenevad
  • Valede tegelastega kokkupõrgates punktid vähenevad

Video 2

Eesmärk
  • oskad sisestada tegelast, kellel on sama programm, mis mõnel samas projektis oleval tegelasel (ei sisesta uut tegelast, vaid teed koopia eelmisest ja lisad uue kostüümi)
  • oskad lisada tegelasele liikumist, mille kiirust saab üles ja alla noolega muuta (privaatse muutuja abil).

Ülesanne 2

Tee koopia eelmisest mängust ning lisa juurde programmijupid, mille abil saab muuta peategelase kiirust.

Proffidele

Tee taimer, mis loeb sekundeid maha ja kui jõuab nulli, kõik seiskub.









No comments:

Post a Comment